مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 11:452021-05-30اقتصادي

غرق شدگان دریا خارج از طرح های سالم سازی بودند


فرماندار لنگرود، با بیان اینکه کلیه غرق شدگان در دریا خارج از طرح های سالم سازی بودند، عنوان کرد: طرح های سالم سازی سواحل به دنبال ایجاد نقاط حفاظت شده برای شنای بهداشتی و ایمن هستند.

- ایسنا/گیلان فرماندار لنگرود، با بیان اینکه کلیه غرق شدگان در دریا خارج از طرح های سالم سازی بودند، عنوان کرد: طرح های سالم سازی سواحل به دنبال ایجاد نقاط حفاظت شده برای شنای بهداشتی و ایمن هستند.

رحیم حیدری در ستاد ساماندهی سواحل شهرستان لنگرود، با بیان اینکه گردشگری در کنار صنعت و کشاورزی یکی از ظرفیت های خدادادی استان گیلان است، اظهار کرد: گیلان از کوه و جنگل و دریا برخوردار است و علاوه بر مردم بومی، مردم سایر استان ها نیز می توانند از این نعمت بهره ببرند.

وی با اشاره به اقلیم و فرهنگ متفاوت مناطق، افزود: هر منطقه هنجارها و باورها و ارزش های ویژه خود را دارد و لذا همه افراد بومی و غیر بومی باید به این هنجارها احترام بگذارند و هنجارشکنی نکنند.

فرماندار لنگرود، از فعال شدن کارگروه های 9گانه ستاد ساماندهی سواحل این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: با توجه به تجربیات سال های گذشته، نیازمند برنامه ریزی جهت ساماندهی سواحل و تعیین شناگاه ها و ناجیان غریق هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرق شدگان دریا خارج از طرح های سالم سازی بودند

غرق شدگان دریا خارج از طرح های سالم سازی بودند